Test - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu

Test

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

12 Juni 2009 | Nederland, Nijmegen

Test

• 12 Juni 2009 - 21:40

Lia:

Had je nog een spannendere foto van jezelf kunnen vinden???

• 17 Juni 2009 - 20:28

Daniel:

Heel spannend bericht, maar wel tof dat je zo'n weblog bij gaat houden vanuit de states. Ik neem tenminste aan dat je dit ding niet voor niks aangemaakt hebt? :-p

Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken, dan wil ik je bij dezen alvast heeeeeeeeel veel succes en plezier toewensen. Het zal vast een hele ervaring worden om nooit meer te vergeten, zowel het studeren als de road trip met Thijs!

Goede reis en keep us posted! ;-)

Groetjes, Daniel

• 17 Juni 2009 - 21:07

Inge:

Hey moppie! Het schiet al op he... Spannend, maar enorm gaaf! Ik ben benieuwd naar al je verhalen :)

Kus Inge en een pootje van Thimo!

• 17 Juni 2009 - 21:18

Tante Thea:

Je had onder de foto eigenlijk nog "gezocht" moeten zetten! Je lijkt wel een gangster! Maar goed, we krijgen straks wellicht hele mooie foto's te zien!
    Wij komen je morgenavond nog een fijne reis toewensen!! Doei! Je peettante.

• 18 Juni 2009 - 05:26

Fleur:

Wouter,

Heel veel plezier en succes!!

Als we terug bent in NL kom je maar snel naar onze kleine kijken!

groetjes Fleur

• 18 Juni 2009 - 06:36

Jessica:

Mooie webzijde Wouter!! Heel veel plezier in Amerika, geniet ervan! We zullen je weblog in de gaten houden!
    x Jess

• 18 Juni 2009 - 18:33

Tonnie:

Gast wat kijk je boos man

• 19 Juni 2009 - 21:27

Sjoerd:

Ben je niet vergeten de stickers op je tas te plakken? :p

Gozerd, ontzettend veel plezier in US of A!