Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

20 Juni 2009 | Nederland, Nijmegen

Vandaag vertrek ik dan echt. Met bijna 50kg aan bepakking denk ik er dan echt klaar voor te zijn. We vertrekken zo naar Schiphol om mijn eerste vlucht te halen van ruim 9 uur. In totaal ben ik ongeveer 15 uur onderweg tot ik weer in het zonnige San Francisco ben. Ik houd jullie op de hoogte.

  • 20 Juni 2009 - 09:28

    Lia:

    Hoe kom jij aan 50 kg?!?! Heb je de boekenkast meegenomen?
    Het is een langere reis dan ik dacht, moet je nog overstappen of zo?
    Groetjes van ons allemaal, we denken aan je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Wouter

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 40752

Voorgaande reizen:

20 Juni 2009 - 05 September 2009

Summerschool Berkeley + rondreis USA West

Landen bezocht: