Kleine correctie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu Kleine correctie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu

Kleine correctie

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

22 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ik heb van meerdere mensen een berichtje gehad dat ik 20 juni terugkom. Dat is echter mijn vertrekdatum. Ik heb behalve mijn reisverslag van sequoia, yosemite e.d. niks veranderd de vorige keer. In mijn instellingen staat ook gewoon dat ik op 5 september (14 dagen) weer terugkom. waarbenjij.nu doet nu ook een beetje vreemd. Wel vreemd voor een site waarvoor je flink voor moet betalen om er überhaubt foto's op te plaatsen dat ze zulke onzinberichtjes versturen naar iedereen. Ik heb dus geen idee hoe dit komt. Mijn excuses voor het omgemak. Binnenkort meer over mijn reis.

• 22 Augustus 2009 - 09:17

Marcel, Fleur , Tess:

dat hadden wij al zelf bedacht, dat je niet pas in juni terug komt.. Je moet ook veel eerder terug zijn om onze Tess te bewonderen!!

Veel plezier nog Wouter!

Groetjes

• 22 Augustus 2009 - 14:22

Bert En Lies:

Beste Wouter,

Je komt niet op 5 augustus terug maar op 5 september 2009.

• 23 Augustus 2009 - 08:38

Jurriën:

Ha Wouter,

ik denk dat iedereen het wel snapt.

Veel plezier daar nog. Klinkt mooi allemaal.

Groetjes