Foto's kamer en campus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu Foto's kamer en campus - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wouter Deurzen - WaarBenJij.nu

Foto's kamer en campus

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

24 Juni 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik heb sinds een uurtje internet op mijn kamertje. Ik heb al wat foto's van mijn eerste dag gepost. Ik zit momenteel wat krap in de tijd, aangezien ik zo ga zwemmen met wat jongens. Tsja, het is hier niet alleen hard studeren! Ik zal het de komende tijd helaas wel druk hebben met mijn twee vakken. Daar horen namelijk een hoop flinke opdrachten bij. Ik zal binnenkort wat meer over mijn eerste dagen op de campus schrijven. Tot dan moeten jullie het doen met deze foto's van de campus en mijn kamertje.

  • 24 Juni 2009 - 07:32

    Tante Thea:

    Als peettante moet ik je ook een beetje in de gaten houden! Maar als ik de foto's zo zie denk ik: Nou, het kon slechter! Maak maar heel veel natuurfoto's, daar houd ik van. Wat was dat trouwens voor een boom waar jij onderdoor keek?
    Nou, zwem ze en studeer ze! Groetjes en een fijne tijd! Tante Thea.

  • 24 Juni 2009 - 08:13

    Linda:

    Ziet er leuk uit Wouter! Ik zal je blijven volgen, leuk zo'n site!!!

    Groetjes van je nicht

  • 24 Juni 2009 - 08:51

    Tonnie:

    Goh... dat campus lijkt sprekend op dat van de RUN, oh nee wacht...

  • 24 Juni 2009 - 09:31

    Lia:

    Ah, nu ben ik niet de eerste!!! Geeft niks, ik heb je al gesproken. Leuke foto's! Je kamer ziet er zo toch mooier uit dan via de webcam! En de omgeving, móói! Inderdaad een erg aparte boom, is dat een olijf?
    Groetjes weer!

  • 24 Juni 2009 - 10:30

    Fleur En Marcel:

    Hey Wouter,

    Ziet er allemaal leuk uit!
    Niet slecht getroffen...

    Veel plezier en succes

    groetjes
    Marcel en Fleur

  • 24 Juni 2009 - 16:11

    Marloes V/d Heijden:

    Hee Wouter,

    Dat ziet er goed uit!
    Have fun!En natuurlijk ook succes met je vakken!

    Groetjes Marloes

  • 24 Juni 2009 - 18:31

    Lies:

    dag wouter,
    Leuke fotos;. Ben je al een beetje gewend. Heb je nog last van de jetlag?. Is het op de campus gezellig. We volgenje berichgten wel
    xxx mama

  • 24 Juni 2009 - 18:41

    Jose En Henk:

    Een prikkelende site. We krijgen onverhoopt de kriebels om je na te vliegen.
    Maak er een lerende en ontspannende trip van.
    Succes!!

  • 25 Juni 2009 - 15:41

    Thijs:

    he man ziet er cool uit ! Maar ik zie dat je nog een hoop hebt te leren als het bloggen aankomt :P want je moet je foto's wel een goede titel geven :D als er IMG0643 staat weet ik natuurlijk niet waar ik naar kijk lol

  • 29 Juni 2009 - 16:10

    Koen & Femke:

    Hey Wouter!

    Ziet er goed uit daar, heel veel plezier en succes! We zullen regelmatig je site tjekken voor nieuws!

    Groetjes Koen & Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Wouter

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 40724

Voorgaande reizen:

20 Juni 2009 - 05 September 2009

Summerschool Berkeley + rondreis USA West

Landen bezocht: